3 ראיונות עבודה, 1 עם המנהלת הישירה, 1 עם מנהל המחלקה ו 1 עם משאבי אנוש
שאלות מתוך הראיון
קיבלת תלונה על תקלה, כיצד את נוהגת?
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
אפריל 2016
קבלת תלונה. בקשה לחזרה מפורטת ועניינית, חזרה על תלונה, לאימות הבנה של תקלה. הבטחת בדיקה מוקדמת ויעילה של תקלה. גיבוש ואימות תקלה / אי תקלה. חזרה מנומקת למתלונן התורן וסיכום המשך הליך ופעולה על פיו. הכנת לו"ז מתוכנן בדיקות והמשך פעולה.
החברה נמנית על החטיבה הרפואית של פיליפס העולמית, מפתחת ומייצרת חידושים טכנולוגיים המאפשרים לרופאים לאבחן באופן מדויק קשת רחבה של מחלות. בחברה פועלת חטיבת ה -CT המתמקדת בפיתוח ובייצור סורקי CT (Computed Tomography) לפלח השוק העליון. סורקי הדגל של החברה נחשבים למתקדמים ביותר מסוגם ומשלבים ידע בתחומים רבים כגון תוכנה, אלקטרוניקה, מכניקה, פיזיקה וקליניקה רפואית. סורקי החברה, הפזורים במעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם, מסייעים מדי שנה באבחונם של עשרות מיליוני מטופלים. פעילות מרכזית נוספת היא של חטיבת ה-ICAP (Imaging Clinical Applications & Platforms), המפתחת מערכת תוכנה מבוזרת ואפליקציות קליניות ההופכות כל מחשב לתחנת עיבוד מתקדם של תמונות רפואיות המתקבלות מסורקים שונים דוגמת CT, MRI, ורפואה גרעינית. חטיבת התפעול IS OPS (Imaging Systems Operations ) עוסקת בהנדסת ייצור, ייצור והרכבת מערכות CT. לחטיבה מערך הנדסי רחב, הכולל קבוצות של מהנדסים במגוון תחומים. בואו לעבוד בסביבה נעימה, מאתגרת ומתקדמת, עם מיטב המוחות העוסקים במחקר, בפיתוח ובייצור מערכות המחר.